Wybierz stronę

REGULAMIN

REGULAMIN

Sklep Internetowy W Kobiecie Siła działający pod adresem https://sklep.wkobieciesila.pl, którego właścicielem jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Beata Lepiarz Grupa Consensus z siedzibą pod adresem, 30-364 Kraków, ul. Pychowicka 1A, wpisana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod nr NIP: 664-113-11-76, REGON: 351548631.

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady sprzedaży produktów przez sklep internetowy W Kobiecie Siła
  2. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.
  3. Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.
  4. Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez sklep w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login i hasło są ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego, który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Kupujący ma w każdej chwili możliwość́ wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania konta w sklepie.

§ 2 Oferta sklepu W Kobiecie Siła 

  1. Przedmiotem sprzedaży przez Internet są produkty wymienione w ofercie przedstawionej na stronie sklepu W Kobiecie Siła (https://sklep.wkobieciesila.pl) w chwili składania zamówienia. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą(Kupującym),a sklepem (Sprzedającym).
  2. Każdy zakupiony produkt w sklepie W Kobiecie Siła jest fabrycznie nowy.
  3. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są̨ w polskiej walucie dla wszystkich wersji językowych i są̨ cenami brutto (zawierają̨ podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy.
  4. Cena ostateczna produktu jest ceną podaną na stronie sklepu W Kobiecie Siła w chwili składania zamówienia.
  5. Całkowita wartość zamówienia przedstawiona Klientowi zawiera cenę wybranego produktu/wybranych produktów oraz koszt dostawy.
  6. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w katalogu produktów, wprowadzania nowych produktów do sklepu Internetowego i usuwania niedostępnych produktów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sprzedającego oraz wprowadzania w nich modyfikacji.
  7. Sklep W Kobiecie Siła stosuje się do kodeksu dobrych praktyk (zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami).

§ 3 Rejestracja i logowanie

  1. Klienci mogą złożyć zamówienie na stronie sklepu W Kobiecie Siła po zarejestrowaniu. Klient może złożyć także zamówienie bez konieczności trwałego rejestrowania swoich danych w bazie Sklepu (tzw. zakupy bez rejestracji).
  2. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe jedynie pod warunkiem wyrażenia przez Klienta zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji i obsługi posprzedażowej zamówienia. Sprzedający ma prawo do przechowywania danych osobowych Klienta do powyższych celów. Klient zezwala na przetwarzanie jego danych osobowych akceptując niniejszy regulamin w trakcie składania zamówienia.
  3. W celu złożenia zamówienia wymagane jest podanie danych osobowych, danych teleadresowych, danych kontaktowych oraz adresu e-mail.
  4. Sklep wykorzystuje dane osobowe Klienta tylko dla własnych potrzeb i nie są one udostępniane innym podmiotom.
  5. Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 z dnia 29.10.1997 r) sklep internetowy W Kobiecie Siła zapewnia wszystkim klientom możliwość wglądu do swoich danych oraz ich aktualizacji. Dane te mogą zostać w każdej chwili na prośbę klienta usunięte z bazy.

§ 4 Składanie i realizacja zamówienia

  1. Zamówienia składać można w sklepie internetowym W Kobiecie Siła  przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze. 
  2. Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości odbioru osobistego.
  3. W celu złożenia zamówienia Kupujący wybiera produkt, którym jest zainteresowany, umieszcza go w„KOSZYKU”, a następnie przechodząc do „KOSZYKA” wybiera rodzaj dostawy, formę płatności za zamówienie oraz miejsce dostawy. Złożenie zamówienia w sklepie W Kobiecie Siła  następuje poprzez użycie przycisku„Zamawiam”.
  4. Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia zamówienia.
  5. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  6. Dostępne formy płatności:
    1. Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
  7. Realizacja zamówienia płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych (przypłatnościach kartą kredytową lub debetową czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji) oraz PayPal i Apple Pay może zostać opóźniona do momentu zaksięgowania wpłaty Kupującego na koncie Sprzedającego, co powinno nastąpić w terminie 30 dni od złożenia zamówienia, chyba że Kupujący nie był w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy i poinformował o tym Sprzedającego.
  8. Wszystkie zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej zwanymi dalej Przewoźnikiem. Przewidywany czas dostawy do Klienta jest uzależniony od metody dostawy wybranej przez Kupującego. Kupujący ponosi koszt dostawy produktu zgodnie z taryfą przewoźnika chyba, że oferta lub oferta promocyjna, z której korzysta Kupujący podczas składania zamówienia, wyraźnie informuje, że koszt przesyłki ponosi Sprzedający. 
  9. Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży (faktura VAT) wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca dostawy.

§ 5 Reklamacja

  1. Produkty oferowane w sklepie W Kobiecie Siła są fabrycznie nowe i oryginalne. Sklep W Kobiecie Siła odpowiada za wady fizyczne lub prawne produktów na zasadzie art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
  2. Sklep W Kobiecie Siła podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  3. Każda rzecz kupiona w sklepie może być reklamowana z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady, stanowiące o jej niezgodności z zawartą umową sprzedaży.
  4. Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z pisemnym opisem wady lub formularzem reklamacyjnym pobranym ze strony Sklepu (Załącznik nr 1), listem poleconym lub inną formą przesyłki, na adres: Beata Lepiarz Grupa Consensus, 30-364 Kraków, ul. Pychowicka 1A. Reklamację można złożyć także za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail wysyłając zgłoszenie na [email protected] wraz z  opisem wady. Dla celów rozpatrzenia reklamacji należy także odesłać towar na ww. adres.
  5. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy odesłać rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w pkt 4 powyżej.
  6. Jeżeli Towar ma wady, Kupującemu przysługują następujące roszczenia na podstawie art. 556 oraz art. 561 Kodeksu cywilnego:
    1. złożenie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu ceny Towaru, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni Towar na wolny od wad albo wadę usunie, albo
    2. żądanie wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady.
  7. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
  8. W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia towaru podczas transportu, zaleca się aby Klient sporządził w obecności kuriera protokół szkody lub odpowiednio – wybrał opcję dot. reklamacji na ekranie Paczkomatu, z którego odbiera przesyłkę.
  9. Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów:
  10. Informujemy, że Klientowi będącemu konsumentem przysługuje możliwość skorzystania z następujących, pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 
    1. możliwość zwrócenia się z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823), tj. np. do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej;
    2. wystąpienie z wnioskiem o rozpoznanie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki działający przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej);
    3. zwrócenie się do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów o pomoc w zakresie ochrony interesów i praw konsumentów. Bezpłatną pomoc konsumentom w zakresie ochrony ich praw i interesów świadczą także organizacje społeczne, takie jak m.in. Federacja Konsumentów.
      1. Jednocześnie informujemy, że powyższe postępowanie ma charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić na nie zgodę.
      2. Klient dokonujący zakupu jako konsument, jest także uprawniony do skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń w postaci platformy interaktywnej ODR(Online Dispute Resolution), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany Rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/WE, zwanym dalej„ROZPORZĄDZENIEM W SPRAWIE ODR”.
  11. Platforma ODR jest interaktywnym narzędziem udostępnionym konsumentom z Unii Europejskiej, za pomocą którego można złożyć skargę. Stosownie do Art. 1 Rozporządzenia w sprawie ODR celem powstania platformy ODR jest udostępnienie konsumentom narzędzia ułatwiającego niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami na terytorium Unii Europejskiej.

§6 Odstąpienie od umowy

  1. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (dalej:Prawo konsumenckie), prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
  2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy (moment, w którym Konsument lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie), a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
  4. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  6. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko na adres siedziby W Kobiecie Siła. 
  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  8. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
  9. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  10. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  11. Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
    1. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    7. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
    8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

§ 7 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych 

  1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu jest Sprzedający.
  2. Sprzedający zobowiązuje się̨ do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Kupujący podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę̨ na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Kupujący ma w każdej chwili możliwość́ wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
  3. Sklep podejmuje wszelkie możliwe i nakazane odpowiednimi przepisami prawa środki techniczne i organizacyjne służące ochronie danych osobowych Klientów, w szczególności zapobiegające pozyskaniu i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych podawanych podczas rejestracji.
  4. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: https://sklep.wkobieciesila.pl/polityka_prywatnosci.

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Żadne z postanowień́ niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być́ również̇ w ten sposób interpretowane, gdyż̇ w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się̨ i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
  2. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą̨ powiadomieni drogą elektroniczną (nawskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.
  3. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce regulamin(https://sklep.wkobieciesila.pl/regulamin). W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się̨ odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego lub procesu przed sądem polubownym lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez Konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.